Subject: Elektriprojekt IP6983 „Metsamõisa F4 nõuetekohasus" Puurmani alevik, Põltsamaa vald Kooskõlastamiseks
From: "Koger Margus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 27 May 2024 07:30:00 +0300

Tere

Saadan kooskõlastamiseks Elektrilevi OÜ tellimusel koostatud
elektriprojekti IP6983 „Metsamõisa F4 nõuetekohasus“. Puurmani alevik,
Põltsamaa vald, Jõgevamaa.

Transpordiameti kinnistul Põdra tee, (61801:001:1207) soovime asendada
olemasoleva alajaama uue vastu. (T-2 Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa,
135.77km). Taotlus manuses.

Lugupidamisega

Margus Koger

Projekteerija

Mobiil: +372 5170478

E-post:   <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Lootuse tn 6, Õssu küla,

Kambja vald, 61713 Tartu maakond

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.